Učinkovita digitalizacija podjetij digitalna prihodnost pia informacijski sistemi

Poročilo o webinarju Učinkovita digitalizacija podjetij

Po dveh uspešnih webinarjih v preteklem mesecu, smo v torek, 18. 4. 2023 izvedli še en brezplačni webinar z naslovom Učinkovita digitalizacija podjetij, namenjen vsem podjetjem in podjetnikom, ki želijo optimizirati svoje poslovanje ter izboljšati učinkovitost podjetja s pomočjo digitalnih tehnologij. Pri tem pa je velikega pomena prav izbira zaupanja vrednega in strokovnega izvajalca, ki nudi kakovostne in napredne produkte.  

Na webinarju smo predstavili kako lahko optimizacija poslovnih procesov vodi k zmanjšanju stroškov, boljšemu upravljanju s časom, izboljšanju kakovosti vaših storitev ter učinkovitejšemu poslovanju. Predstavili smo odlične rešitve in prakse, kako poslovanje učinkovito digitalizirati in tako poskrbeti za večjo uspešnost in konkurenčnost podjetja.

Če želimo, da je digitalna preobrazba izvedena učinkovito, moramo biti pozorni na vse ključne korake, s poudarkom na izboljšanju poslovanja s pomočjo naprednega informacijskega sistema ODOS.

Naše podjetje se lahko pohvali z več kot 30 leti uspešnega delovanja na področju razvoja informacijskih sistemov ter digitalizacije poslovanja. Zaradi tega lahko z gotovostjo trdimo, da imamo na tem področju res obsežno znanje in izkušnje.

Pri odločitvi za digitalizacijo poslovanja ali njegovo nadgradnjo je pomembno, da izberete izvajalca z izkušnjami, ki ponuja napreden in zakonsko skladen sistem, s katerim lahko digitalizirate čim več poslovnih procesov. Sistem mora omogočati tudi povezljivost z zalednimi sistemi, kar še dodatno olajša vaše delo in pohitri sprejemanje odločitev.

Pomembno je tudi, da je sistem produkt lastnega razvoja, saj si le tako lahko zagotovite prilagoditve in razvoj po vaši meri. 

Če torej iščete učinkovit sistem za digitalizacijo vaših poslovnih procesov, je ODOS zagotovo prava rešitev za vas, saj je celovit informacijski sistem za upravljanje dokumentov in procesov, ki je v celoti produkt našega dela in razvoja in kot tak prilagodljiv različnim potrebam uporabnikov, vaši organizacijski shemi in poslovnim pravilom. S tem zagotavlja skladnost procesov v vašem podjetju in upoštevanje internih pravil s strani uporabnikov. Z naprednimi funkcionalnosti, enostavnimi vnosi, optimiziranimi delotoki in zelo hitrim iskanjem vam prihrani čas, izboljša delovne postopke in poveča produktivnost.  

Z optimizacijo poslovnih procesov in avtomatizacijo delovnih postopkov tudi močno pohitri in poenostavi delo, zmanjša možnost napak, skrajša čas potreben za iskanje informacij in naredi poslovanje preglednejše in bolj učinkovito. 

Naj izpostavimo tudi, da je ODOS zanesljiv in preverjen sistem, ki je skladen  z zakonodajo in je nastal v sodelovanju z uporabniki. Dnevno ga uporablja več tisoč uporabnikov, od katerih dobivamo zelo pozitivne odzive. Sistem ODOS uporablja že več kot 250 organizacij javnega in zasebnega sektorja.

Da bi podjetja še dodatno prepričali za digitalizacijo poslovanja z naprednim informacijskim sistemom ODOS smo predstavili kar 10 zgovornih primerov iz prakse, ki jih je pripravil projektni vodja in skrbnik za podjetja Matjaž Kovač, ki zaradi dolgoletnih izkušenj na področju razvoja in uvedbe dokumentnih sistemov v podjetjih zelo dobro pozna poslovne procese in težave, s katerimi se srečujejo podjetja. S pomočjo uvedbe informacijskega sistema kot je ODOS, je namreč mogoče te težave učinkovito in elegantno rešiti. 

Predstavili smo tudi proces implementacije sistema ODOS. Naša naloga in želja je namreč, da se postopek izvede čimbolj tekoče, optimalno in strokovno. Ko je postopek implementacije zaključen, sledi izobraževanje uporabnikov za pripravo na uporabo sistema ODOS, poleg tega pa imajo uporabniki v samem sistemu na voljo številna navodila, video vodiče, odgovore na pogosta vprašanja ipd. Seveda pa jim je vedno na voljo tudi odzivna, prijazna in strokovna služba podpore uporabnikom

Pomembno je poudariti, da je sistem ODOS  eden redkih informacijskih sistemov v Sloveniji s tako velikim naborom modulov in povezav z drugimi sistemi, kar omogoča, da imajo uporabniki v enem sistemu dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo in poslovanje. 

V primeru, da se niste udeležili webinarja Učinkovito poslovanje podjetij ali pa imate kakršnokoli vprašanje o sistemu ODOS, nas lahko kadarkoli kontaktirate in vam bomo z veseljem na voljo. Dosegljivi smo po elektronski pošti prodaja@pia.si ali po telefonu 03 898 37 90. Glede novosti pa nas lahko spremljate tudi na spletnih straneh www.pia.si in www.odos.si ali pa obiščite naša družbena omrežja (Facebook, LinkedIn), na katerih smo aktivni.