...

ODOS odlična rešitev za digitalizacijo poslovanja 

Če iščete učinkovit dokumentni sistem za digitalizacijo vaših poslovnih procesov, je ODOS zagotovo prava rešitev za vas, saj je sodoben in celovit informacijski sistem za upravljanje dokumentov in procesov, ki je v celoti produkt našega dela in razvoja in kot tak prilagodljiv različnim potrebam naročnikov, vaši organizacijski shemi in poslovnim pravilom.

Najpomembnejši poudarki

Pri odločitvi za digitalizacijo poslovanja ali njegovo nadgradnjo je pomembno, da izberete izvajalca z izkušnjami, ki ponuja napreden in zakonsko skladen sistem, s katerim lahko digitalizirate čim več poslovnih procesov. Dokumentni sistem mora omogočati tudi povezljivost z zalednimi sistemi, kar še dodatno olajša vaše delo in pohitri sprejemanje odločitev. Pomembno je tudi, da je dokumentni sistem produkt lastnega razvoja, saj si le tako lahko zagotovite prilagoditve in razvoj po vaši meri ter kontinuirano podporo.

Z optimizacijo poslovnih procesov in avtomatizacijo delovnih postopkov:

  • močno pohitrite in poenostavite delo,
  • zmanjšate možnost napak,
  • skrajšate čas, potreben za iskanje informacij,
  • naredite poslovanje preglednejše in bolj učinkovito.

Za javne ustanove in podjetja, za velike in majhne organizacije

ODOS je sodoben informacijski sistem za učinkovito upravljanje dokumentov in procesov, ki je namenjen javnim ustanovam in podjetjem. Primeren je tako za velike kot za majhne organizacije. S svojo prilagodljivo modularno zasnovo in različnimi nivoji funkcionalnosti, se prilagodi potrebam vsake organizacije.

Dokumenti in podatki na enem mestu, varno hranjeni in hitro dosegljivi

Dokumentni sistem ODOS omogoča izvedbo celotnega poslovanja v elektronski obliki in hkratno optimiziranje procesov. Nudi možnost postopne digitalizacije procesov in omogoča enostavno povezovanje z drugimi sistemi. S svojimi naprednimi funkcionalnostmi, številnimi moduli in povezavami omogoča povsem brezpapirno poslovanje.

Zakonsko skladen in certificiran dokumentni sistem

Dokumentni sistem ODOS je certificiran pri Arhivu RS kot Funkcionalni tip programskega produkta. Podpira osnovne in dodatne funkcionalnosti, kot so: FT4 (podpora postopku upravljanja gradiva v digitalni obliki), ki vsebuje tudi zahteve funkcionalnosti FT1, FT2, FT3, FT5 in DF3 (podpora elektronske pošte in elektronskega podpisa), ki vsebuje tudi dodane funkcionalnosti DF1 in DF2. S tem ODOS izpolnjuje vse zahteve za zajem in upravljanje gradiva v elektronski obliki ter njegov prenos v dolgoročno eHrambo.

Uporabnikom in okolju prijazen sistem

Sistem ODOS je v celoti produkt našega dela in razvoja in kot tak prilagodljiv različnim potrebam uporabnikov. Zagotovljen je nenehen razvoj sistema z nadgradnjo funkcionalnosti in novih modulov, kar zagotavlja še dodatno poenostavljanje opravil in procesov. Z uporabo okolju prijaznih brezpapirnih pristopov boste izboljšali učinkovitost poslovanja in ustvarili precejšnje časovne in denarne prihranke.

ODOS zanesljiv in preverjen sistem, ki je skladen z zakonodajo in je nastal v sodelovanju z uporabniki. Dnevno ga uporablja več tisoč uporabnikov, od katerih dobivamo zelo pozitivne odzive. Informacijski sistem ODOS uporablja že več kot 250 organizacij javnega in zasebnega sektorja.

Prednosti dokumentnega sistema ODOS

ODOS je sodobna spletna aplikacija z varnimi dostopi, ki zagotavlja popolno varnost podatkov.

Zagotovljena je prilagodljivost sistema vaši organizacijski shemi in poslovnim pravilom ne glede na velikost organizacije ali njeno pravno obliko.

Elektronsko podpisovanje in potrjevanje omogočata naprednejše in učinkovitejše poslovanje. Tudi preko pametnih mobilnih naprav, kar omogoča opravljanje nalog na terenu ali od doma.

Omogoča brezpapirno poslovanje, ki zmanjšuje stroške in je prijazno do okolja.

Nudi hiter in varen dostop do podatkov kjerkoli in kadarkoli, (kjer je dostop do interneta), tudi preko mobilnih naprav.

Hitro iskanje in enostaven dostop do podatkov in dokumentov vezanih na posamezni poslovni proces zagotavljata boljše odločanje.

Hitri in enostavni vnosi podatkov ter izbira iz šifrantov, vključno s poslovnimi subjekti iz baze AJPES.

Uporabnikom je na voljo odzivna, strokovna in prijazna služba podpore in pomoči. Uporabnikom je pomoč na voljo preko telefona, maila in oddaljene povezave.

Omogoča delo na daljavo, kar omogoča izvajanje delovnih nalog neodvisno od fizične prisotnosti na delovnem mestu.

Z velikim številom modulov in povezav z drugimi sistemi omogoča centralizacijo podatkov in dokumentov na enem mestu, lažje odločanje in hitrejše delo.

Dodajanje dokumentov in elektronske pošte na enostaven način s »povleci in spusti« (drag&drop).

Nemoten prehod na sistem ODOS s podporo za uvoz dokumentov in podatkov iz predhodnih sistemov, kar omogoča enostavno nadaljevanje dela v novem sistemu.

Prenesite si svoj izvod predstavitvenega letaka

Prenesite predstavitveni letak informacijskega sistema ODOS in
odkrijte prednosti in rešitve, ki vam bodo olajšale vaše delo.

Zaupajte nam vaš elektronski naslov in letak bo vaš v nekaj
sekundah. Obljubimo, da bomo vaše podatke skrbno varovali ter
uporabili zgolj za obveščanje o naših ponudbah in novostih.

    Strinjam se z uporaboosebnih podatkov*

    Moduli in povezave dokumentnega sistema ODOS

    Sistem ODOS je eden redkih informacijskih sistemov s tako velikim naborom modulov in povezav z drugimi sistemi, kar omogoča, da imajo uporabniki v enem sistemu dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo in poslovanje.

    Modularna zasnova sistema ODOS omogoča elektronsko izvajanje različnih procesov v organizaciji, prilagodljivost različnim potrebam uporabnikov ter preprosto nadgrajevanje sistema z rastjo potreb poslovanja.

    Na voljo je veliko različnih modulov, s katerimi lahko digitalizirate različne procese in postopke dela v vaši organizaciji. Moduli so lahko samostojni ali medsebojno povezani.

    Povezave z drugimi sistemi

    Prav povezljivost dokumentnega sistema ODOS z drugimi sistemi in aplikacijami je njegova velika prednost, saj uporabnikom omogoča enostavno delo in izmenjavo podatkov preko enotne vstopne točke. To pomeni, da imajo uporabniki dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo, na enem mestu.

    Poleg tega povezava med sistemi avtomatsko prenaša podatke in dokumente, kar odpravlja potrebo po podvajanju vnosov v različne sisteme.

    Izognete se tudi prijavljanju in iskanju informacij v več različnih sistemih, saj lahko ODOS na enem mestu poveže vse relevantne informacije in dokumente ter tako zagotovi lažje in hitrejše sprejemanje odločitev ter visoko stopnjo preglednosti in zanesljivosti.

    Preverite, s katerimi zalednimi sistemi je ODOS že povezan.

    Stopite v stik z nami

    Z veseljem vam bomo predstavili sistem ODOS, pokazali kako deluje, odgovorili na vaša vprašanja in vam pripravili informativno ponudbo.

    Alma

    Natalija

    Peter

    Matjaž

    Zagotovite nemoteno digitalno poslovanje z dokumentnim sistemom ODOS

    Nekajkrat na mesec vam bomo poslali kratke in poučne e-maile.
    Preverjene novice iz sveta digitalizacije ter informacijskih rešitev.

      Strinjam se z uporaboosebnih podatkov*

      Prijavnica je uspešno oddana.

      Zahvaljujemo se vam za prijavo na ODOS konferenco 2024.

      Veselimo se srečanja z vami!

      Ekipa podjetja PIA d.o.o.

      Brezplačen PDF

      Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium