PONOSNI SMO NA NAŠE REFERENCE
ODOS uporablja že 121 slovenskih občin, kar je 57% vseh občin.
Občina Ajdovščina
Občina Ankaran
Občina Benedikt
Občina Bled
Občina Bohinj
Občina Brda
Občina Brežice
Občina Cerklje na Gorenjskem
Občina Cerknica
Občina Cerkno
Občina Cerkvenjak
Občina Črenšovci
Občina Črnomelj
Občina Dornava
Občina Dravograd
Občina Dobrepolje
Občina Dobrna
Občina Dobrovnik
Občina Domžale
Občina Duplek
Občina Gorenja vas – Poljane
Občina Gorje
Občina Gornja Radgona
Občina Grosuplje
Občina Hoče-Slivnica
Občina Hrastnik
Občina Idrija
Občina Ig
Občina Jezersko
Občina Kanal ob Soči
Občina Kobarid
Občina Kobilje
Občina Kočevje
Občina Komen
Občina Kranjska Gora
Občina Križevci
Občina Kungota
Občina Laško
Občina Lenart
Občina Ljutomer
Občina Log-Dragomer
Občina Loška dolina
Občina Lukovica
Občina Majšperk
Občina Medvode
Občina Miklavž na Dravskem polju
Občina Miren – Kostanjevica
Občina Mirna Peč
Občina Mislinja
Občina Moravče
Občina Moravske Toplice
Občina Naklo
Mestna občina Nova Gorica
Mestna občina Novo mesto
Občina Oplotnica
Občina Ormož
Občina Osilnica
Občina Pesnica
Občina Piran
Občina Pivka
Občina Poljčane
Občina Polzela
Občina Prebold
Občina Prevalje
Občina Rače – Fram
Občina Radeče
Občina Radenci
Občina Radovljica
Občina Ravne na Koroškem
Občina Renče – Vogrsko
Občina Ribnica
Občina Ribnica na Pohorju
Občina Ruše
Občina Selnica ob Dravi
Občina Semič
Občina Sevnica
Občina Slovenske Konjice
Mestna občina Slovenj Gradec
Občina Starše
Občina Sv. Ana
Občina Sv. Jurij ob Ščavnici
Občina Sv. Tomaž
Občina Sv. Trojica
Občina Šempeter – Vrtojba
Občina Šenčur
Občina Šentilj
Občina Šentjernej
Občina Šentjur
Občina Šentrupert
Občina Škocjan
Občina Šoštanj
Občina Tabor
Občina Tolmin
Občina Trebnje
Občina Trzin
Občina Tržič
Občina Turnišče
Mestna občina Velenje
Občina Videm
Občina Vitanje
Občina Vodice
Občina Vojnik
Občina Vransko
Občina Zagorje ob Savi
Občina Zavrč
Občina Zreče
Občina Žalec
Občina Železniki
Občina Žiri
Občina Žirovnica
Občina Sodražica
Občina Markovci
Občina Ilirska Bistrica
Občina Sežana
Občina Mokronog – Trebelno
Občina Mirna
Občina Hrpelje – Kozina
Občina Škofljica
Občina Destrnik
Občina Muta
Občina Komenda
Občina Ajdovščina |
Občina Ankaran |
Občina Benedikt |
Občina Bled |
Občina Bohinj |
Občina Brda |
Občina Brežice |
Občina Cerklje na Gorenjskem |
Občina Cerknica |
Občina Cerkno |
Občina Cerkvenjak |
Občina Črenšovci |
Občina Črnomelj |
Občina Dornava |
Občina Dravograd |
Občina Dobrepolje |
Občina Dobrna |
Občina Dobrovnik |
Občina Domžale |
Občina Duplek |
Občina Gorenja vas – Poljane |
Občina Gorje |
Občina Gornja Radgona |
Občina Grosuplje |
Občina Hoče-Slivnica |
Občina Hrastnik |
Občina Idrija |
Občina Ig |
Občina Jezersko |
Občina Kanal ob Soči |
Občina Kobarid |
Občina Kobilje |
Občina Kočevje |
Občina Komen |
Občina Kranjska Gora |
Občina Križevci |
Občina Kungota |
Občina Laško |
Občina Lenart |
Občina Ljutomer |
Občina Log-Dragomer |
Občina Loška dolina |
Občina Lukovica |
Občina Majšperk |
Občina Medvode |
Občina Miklavž na Dravskem polju |
Občina Miren – Kostanjevica |
Občina Mirna Peč |
Občina Mislinja |
Občina Moravče |
Občina Moravske Toplice |
Občina Naklo |
Mestna občina Nova Gorica |
Mestna občina Novo mesto |
Občina Oplotnica |
Občina Ormož |
Občina Osilnica |
Občina Pesnica |
Občina Piran |
Občina Pivka |
Občina Poljčane |
Občina Polzela |
Občina Prebold |
Občina Prevalje |
Občina Rače – Fram |
Občina Radeče |
Občina Radenci |
Občina Radovljica |
Občina Ravne na Koroškem |
Občina Renče – Vogrsko |
Občina Ribnica |
Občina Ribnica na Pohorju |
Občina Ruše |
Občina Selnica ob Dravi |
Občina Semič |
Občina Sevnica |
Občina Slovenske Konjice |
Mestna občina Slovenj Gradec |
Občina Starše |
Občina Sv. Ana |
Občina Sv. Jurij ob Ščavnici |
Občina Sv. Tomaž |
Občina Sv. Trojica |
Občina Šempeter – Vrtojba |
Občina Šenčur |
Občina Šentilj |
Občina Šentjernej |
Občina Šentjur |
Občina Šentrupert |
Občina Škocjan |
Občina Šoštanj |
Občina Tabor |
Občina Tolmin |
Občina Trebnje |
Občina Trzin |
Občina Tržič |
Občina Turnišče |
Mestna občina Velenje |
Občina Videm |
Občina Vitanje |
Občina Vodice |
Občina Vojnik |
Občina Vransko |
Občina Zagorje ob Savi |
Občina Zavrč |
Občina Zreče |
Občina Žalec |
Občina Železniki |
Občina Žiri |
Občina Žirovnica |
Dom upokojencev Vrhnika
Dom starejših Lendava
Dom starejših občanov Ljutomer
Dom starejših občanov Rakičan
Dom upokojencev Sežana
Dom Petra Uzarja Tržič
Dom Nine Pokorn Grmovje Žalec
Dom starejših občanov Ljubljana Vič-Rudnik
Dom starejših občanov Ljubljana Bežigrad
Dom starejših občanov Šentjur
Dom za varstvo odraslih Velenje
DUO Impoljca
Dom upokojencev Franc Salamon Trbovlje
Dom dr. Janka Benedika Radovljica
Dom dr. Jožeta Potrča Poljčane
Dom Tisje Šmartno pri Litiji
Trubarjev dom upokojencev Loka pri Zidanem mostu
Dom starejših občanov Novo mesto
Dom Taber, socialnovarstveni zavod
Dom upokojencev Kranj
Dom starejših občanov Krško
Dom na Krasu
Dom Lukavci
Dom ob Savinji
Dom upokojencev dr. Franca Bergelja
Koroški dom starostnikov
Obalni dom upokojencev Koper
Dom upokojencev Gradišče
Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije
Javni sklad RS za kulturne dejavnosti
Planinska zveza Slovenije
Zavod RS za varstvo narave
Zavod RS za blagovne rezerve
Institut za vode RS
Inženirska zbornica Slovenije
Veterinarska zbornica Slovenije
Zbornica upraviteljev Slovenije
CMEPIUS
Onkološki inštitut Ljubljana
Zdravstveni dom Celje
Zdravstveni dom Medvode
Krajinski park Goričko
Krajinski park Kolpa
Javni zavod park Škocjanske jame, Slovenija
Zavod za turizem Šaleške doline
Zavod za turizem Idrija
Zavod za turizem Maribor
Zavod za turizem Cerklje
Zavod za turizem Sveta Trojica
Javni zavod za turizem, šport in kulturo Dobrna
Javni zavod za turizem, šport, mladinske in socialne programe SPOTUR Slovenj Gradec
Kulturni dom Slovenj Gradec
Kulturni dom Nova Gorica
Kulturni dom Krško
Regionalna razvojna agencija Ljubljanske urbane regije
Regionalna razvojna agencija za Koroško
Regionalna razvojna agencija Posavje
Razvojna agencija Slovenske gorice
Posoški razvojni center
Javni sklad malega gospodarstva Goriške
Javni zavod Dravit
Podjetniški inkubator Kočevje
Skupna občinska uprava občin Dolenjske
Skupna občinska uprava enotnost občin
Medobčinska uprava občin Bovec, Kobarid, Tolmin in Kanal ob Soči
Medobčinski inšpektorat in redarstvo občin Bled, Bohinj in Železniki
Medobčinska inšpekcija in redarstvo občine Črnomelj
Medobčinski inšpektorat Dobrna, Oplotnica, Slovenske Konjice, Šentjur, Vitanje, Vojnik in Zreče
Medobčinska uprava občin Šempeter – Vrtojba, Renče – Vogrsko, Miren – Kostanjevica in Vipava
Medobčinski inšpektorat in redarstvo občin Dobrepolje, Loški potok, Ribnica, Sodražica in Velike Lašče
Medobčinska inšpekcija in redarstvo občin Dobje, Dobrna, Oplotnica, Slovenske Konjice, Šentjur, Vitanje, Vojnik in Zreče
Stanovanjski sklad mestne občine Nova Gorica
Medobčinska uprava Mestne občine Nova Gorica, Občine Ajdovščina in Občine Brda
Općina Novi Grad Sarajevo
Hrvaška lekarniška zbornica
Bolnišnica za otroke Šentvid pri Stični
Zavod za šport in rekreacijo Domžale
Javni zavod Rokodelski center Ribnica
Društvo Sožitje Medobčinsko društvo za pomoč osebam z motnjami v duševnem razvoju Ptuj
Medobčinsko društvo Sožitje – Društvo za pomoč osebam z motnjami v duševnem razvoju Maribor
Center za usposabljanje, delo in varstvo Črna na Koroškem
Center za usposabljanje, delo in varstvo Dobrna
Center za usposabljanje, delo in varstvo Dolfke Boštjančič, Draga
Center za usposabljanje, delo in varstvo Matevža Langusa, Radovljica
Varstveno delovni center Ajdovščina-Vipava
Varstveno delovni center Črnomelj
Varstveno delovni center Kranj
Varstveno delovni center Krško -Leskovec
Varstveno delovni center Murska Sobota
Varstveno delovni center Nova Gorica
Varstveno delovni center Novo mesto
Varstveno delovni center Polž Maribor
Varstveno delovni center Postojna
Varstveno delovni center SAŠA
Varstveno delovni center Šentjur
Varstveno delovni center Tolmin
Varstveno delovni center Tončke Hočevar
Varstveno delovni center Vrhnika-Idrija
Zavod za usposabljanje, delo in varstvo dr. Marijana Borštnarja Dornava
Socialnovarstveni zavod Taber
SONČEK – Zveza društev za cerebrarno paralizo Slovenije
Center šolskih in obšolskih dejavnosti
Študentski dom Ljubljana
Center RS za poklicno izobraževanje
Zavod za izobraževanje in kulturo Črnomelj
Osnovna šola Kidričevo
OŠ Primoža Trubarja Velike Lašče
Srednja gradbena, geodetska in okoljevarstvena šola Ljubljana
Srednja šola Domžale
Gimnazija Bežigrad
Gimnazija Vič
Šolski center Kranj
Šolski center Nova Gorica
Šolski center Škofja Loka
Šolski center Novo Mesto
Glasbena šola Franca Šturma
Vrtec Ciciban
Vrtec Dr. France Prešeren
Vrtec llke Devetak Bignami Tolmin
Vrtec Laško
Vrtec Martin Krpan Cerknica
Vrtec Mojca
Vrtec Mornarček Piran
Vrtec Nova Gorica
Vrtec Otona Župančiča
Vrtec Trnovo
Vrtec Viški gaj
Javni zavod Vrtec Zreče
Knjižnica Laško
Knjižnica Črnomelj
Knjižnica Medvode
Glasbena šola Marjana Kozine Novo mesto
Ljudska univerza Ajdovščina
Premogovnik Velenje d.d.
Tutor Team zavarovalno posredovanje d.o.o.
HTZ Velenje, I.P., d.o.o.
Fraport Slovenija d.o.o.
Autocommerce hrvatska d.o.o.
Plama-pur d.o.o.
Plama-G.E.O. d.o.o.
Avto Triglav d.o.o.
AC-Mobil d.o.o.
Trgotur d.o.o.
Reitenburg d.o.o.
Odvetniška družba Velkaverh, Štravs, Podgornik o.p., d.o.o.
Gozdno Gospodarstvo Bled d.o.o.
Sodelovanje s podjetjem PIA je dobro. So zelo odzivni in vedno najdejo rešitev. Sistem ODOS je poslovanje občine naredil preglednejše, dostop do dokumentov pa je hitrejši. Sistem je vedno usklajen s področno zakonodajo, omogočeno pa je tudi elektronsko podpisovanje in vročanje ter nadgradnje z ostalimi moduli ODOS. Modul Upravno poslovanje nam omogoča dosledno evidenco dokumentarnega gradiva in vhodne ter izhodne pošte. S pomočjo modula Vzorčna notranja pravila smo izdelali notranja pravila, ki smo jih personarizirali ter jih prilagodili svojim potrebam.
Sodelovanje s podjetjem PIA mi je v veselje, saj so hitro odzivni in vedno priskočijo na pomoč, ko se pojavi težava. Sistem ODOS omogoča, da lahko sam poiščeš odgovor za dilemo v navodilih in video vsebinah. Vse je takoj pri roki. Modul Vhodno izhodna pošta omogoča enostavno pripravo dokumenta in avtomatsko razvrščanje. S tem prihraniš veliko časa.
Za podjetje PIA so značilni hitra pomoč, dosegljivost, odzivnost. Predstavitve so odlične. Sistem ODOS omogoča hiter vpogled v zadevo in s tem večjo preglednost poslovanja, revizijsko sled, omogoča predajanje zadeve drugim sodelavcem v reševanje, z njim je omogočeno brezpapirno poslovanje - elektronsko podpisovanje. Uporabljamo modul Vhodno izhodna pošta, ki omogoča hiter vpogled v zadeve, iskanje zadev po klasifikaciji ali vsebini, predajo zadev drugemu sodelavcu, soreševanje zadeve.
Z zaposlenimi v podjetju PIA imam pozitiven odnos, za vsako vprašanje dobim pravočasen odgovor in pomoč pri uporabi njihovih storitev. Sistem ODOS je pregleden, prav tako so pregledni moduli Vhodno izhodna pošta, Naročilnice in Potrjevanje prejetih računov.
Ne predstavljam si dela brez dokumentnega sistema kot je ODOS. Zadovoljna sem, da so vsi dokumenti enostavno in hitro dostopni. Tudi elektronsko podpisovanje teče dobro, z vročanjem izhodne pošte v elektronski obliki smo že sedaj precej privarčevali, odziv na podporo/pomoč je hiter.
S podjetjem PIA, d. o. o. sodelujemo že dobri dve leti. Zaposleni v podjetju so strokovni, vedno izkazujejo vljuden, profesionalen, konstruktiven in pozitiven način dela. Konference in webinarji so nam dostikrat v pomoč pri delu s sistemom ODOS. Podatke v ODOSU najdemo hitro, knjiženje je enostavno. Vsakodnevno uporabljamo elektronsko podpisovanje in vročanje, kar nam zelo olajša delo. Modul Upravno poslovanje je enostaven, omogoča hiter dostop do dokumentov in je pregleden. V primeru nejasnosti so vedno na razpolago strokovni delavci v podjetju PIA. Prav tako so na razpolago video vodiči.
Sodelovanje s podjetjem PIA je dobro. Podpora uporabnikom je zelo odzivna, na pobude in želje strank se zelo dobro odzivajo, ažurno iščejo rešitve, sledijo zakonodaji in sistem sproti prilagajajo ter nas o novostih sproti obveščajo. Video vodiči uporabniku omogočajo lažje delo s sistemom. Sistem ODOS omogoča pregledno poslovanje, podatke se da hitro najti. Modul Upravno poslovanje je uporaben in pregleden, modul Vhodno izhodna pošta pa omogoča, da je vse pripravljeno za oddajo na pošto.
Sodelovanje s podjetjem PIA d.o.o. ocenjujem kot odlično, saj že od samega začetka zelo dobro sodelujemo. Njihova podpora je vedno hitra in učinkovita. Njihove ODOS konference in webinarji so dobro organizirani in zanimivi ter poučni za uporabnike. Knjiženje dokumentov v ODOS, zlasti elektronske pošte poteka hitro in poslovanje - evidenca dokumentov je preglednejša. Modula Upravno poslovanje in Vhodno izhodna pošta sta uporabna in super.
S podjetjem PIA poslujemo že nekaj let in kadar se pojavijo težave, jih v podjetju razrešijo. Sistem ODOS je pregleden.
S sistemom ODOS smo zadovoljni. Trenutno smo še v fazi uvajanja in zaenkrat lahko povemo, da nam bo delo v ODOSu olajšalo poslovanje. Modula Upravno poslovanje in Vhodno izhodna pošta sta priročna in uporabna.
Predvsem sem zadovoljna z njihovo odzivnostjo pri reševanju kakršnih koli težav. Glede dela glavne pisarne vam lahko odgovorim, da je sistem ODOS pohitril in olajšal moje delo, podatke hitreje najdem in tudi njihova skrb za zakonodajo mi daje občutek, da je naše poslovanje pravilno in da nismo v prekršku. Moduli Upravno poslovanje, Vhodno izhodna pošta in Odsotnosti so v skladu z zakonodajo, uporabni in pregledni.
Sodelovanje s podjetjem PIA je na visokem nivoju, podpora uporabnikom je zelo kvalitetna in ustrežljiva, konference so kvalitetne. Sistem ODOS mi je v nekaterih korakih olajšal delo. Uporabljamo ga že od leta 2016.
S podjetjem PIA smo zelo zadovoljni, podpora je hitra, vedno so pripravljeni pomagati. Sistem ODOS je delo olajšal v vseh pogledih. Elektronsko podpisovanje in vročanje bo delo še bolj olajšalo. Z moduloma Upravno poslovanje in Vhodno izhodna pošta sem zadovoljna, se pa tu in tam najde kakšen problem, ampak ga z njihovo pomočjo hitro odpravimo.
Podjetje PIA nudi strokovno in hitro pomoč v vsaki situaciji. Zaposleni v podjetju PIA so zelo odzivni. Sistem ODOS pospeši delo. Povezave z drugim aplikacijami so zagotovo na mestu in možnost še bolj olajšati delo. Modul Vhodno izhodna pošta deluje OK. Upamo na čimprejšnjo povezljivost z Gradom znotraj naše organizacije, da se ne podvaja delo s pogodbami in finančnim delom.
S podjetjem PIA d.o.o. sodelujemo že več kot deset let. V kolikor sem imela probleme pri vsakodnevnem izvajanju dela preko programa ODOS, so mi takoj priskočili na pomoč. Problem so rešili v kratkem časovnem obdobju. Prav tako sem bila prisotna na nekaj konferencah, s katerimi sem pridobila nove informacije, katere sem uvedla tudi pri svojem delu. Z uporabo ODOSa hitreje najdem podatke, kakor tudi želeno dokumentacijo. S tem sistemom mi je tudi olajšano delo. Trenutno ga uporabljamo za evidentiranje vhodne in izhodne pošte.
S podjetjem PIA, d.o.o. sodelujemo že od leta 2007. V vsem času nam zagotavljajo odlično storitev, sledijo trendom in zakonodaji. Sodelujemo odlično, podpora s strani ODOSa je hitra in zanesljiva. Zagotovo je ODOS za nas odlično podporno okolje za upravljanje z dokumenti, saj olajša delo, poslovanje pa naredi preglednejše. Modul Upravno poslovanje je za občine prava rešitev, saj zagotavlja zakonsko skladno okolje za upravljanje z dokumentacijo.
Sodelovanje s podjetjem PIA, d.o.o. je odlično. Vsi zaposleni so prijazni in ustrežljivi. Odzivni čas zaposlenih je zelooo hiter. Program ODOS nam je olajšal in pohitril delo. Podatke najdemo hitro in samo poslovanje je preko tega postalo preglednejše. Modul Upravno poslovanje za občine je super, prav tako modul Vhodno izhodna pošta, ki nudi ogromno možnosti za razbremenitev glavne pisarne.
Sodelovanje z njihovo podporo uporabnikom je zame zelo koristno in se ga vsakič, ko mi kaj ne deluje pravilno oziroma ko mislim, da mi nekaj ne deluje pravilno, poslužujem. Vsi, ki so na podpori uporabnikov, so zelo prijazni in hitro odzivni. ODOS konference sem se pred korono vsako leto udeleževala in vedno je bila koristna za moje delo. Sistem ODOS je olajšal in pohitril naše delo, poslovanje z njim je preglednejše, v njem hitro najdemo podatke in skrb za zakonodajno skladnost olajša naše delo. Modul Upravno poslovanje omogoča hitro iskanje, modul Vhodno izhodna pošta pa omogoči, da vidim, če je določen dokument že prispel oziroma, če sem nek dokument že poslala naslovniku.
Sodelovanje s podjetjem PIA je korektno, odzivnost zaposlenih je hitra in dosledna, prav tako so dosegljivi za vsa vprašanja glede delovanja ODOS-a. Sistem ODOS je olajšal naše delo, delo je preglednejše in enostavnejše. Vse podatke in dokumente imamo na enem mestu, nemudoma lahko poiščemo dokument, ki ga potrebujemo. Modula Upravno poslovanje in Vhodno izhodna pošta sta hitra in enostavna za uporabo.
Sodelovanje s podjetjem PIA je dobro, podpora je hitra in ažurna. ODOS mi olajša delo, saj hitro najdem podatke pri iskanju. Modul Vhodno izhodna pošta je dobro. Pohvale vredno. Vzpostavljeno imamo povezava Grad - skeniranje dokumentov, ki deluje super.
S storitvijo podjetja PIA d.o.o. smo izredno zadovoljni. Zaposleni v podjetju so nam na razpolago vedno, kadar potrebujemo pomoč oziroma podporo glede storitev. Dela so opravljena ažurno in strokovno. Zadovoljni smo tudi z izvedenimi izobraževanji glede raznih posodobitev. Sistem ODOS je enostaven in pregleden, prav tako sta enostavna in pregledna modula Upravno poslovanje in Vhodno izhodna pošta.
Zelo sem zadovoljna glede sodelovanja s podjetjem PIA, glede podpore pridobimo njihovo pomoč, odgovore. Tudi seminarji so super. V ODOS-u so zadeve in podatki pregledni, hitro najdeš potrebno informacijo. Vesela sem možnosti povezovanja z drugimi programi (Cadis, Terra...), saj so povezave v času digitalizacije pomembne. Elektronsko podpisovanje in vročanje zagotavlja večjo varnost in hitrejši pretok informacij. Modul Upravno poslovanje je pregleden, v njem se brez težav znajdeš in delaš. Vzorčna notranja pravila so za pripravo le-teh enostavna, pregledna.
Sodelovanje s podjetjem Pia d. o. o. je odlično. Podpora uporabnikom je zelo hitra. ODOS je vsekakor nepogrešljiv pri mojem delu. Brez njega si sploh ne predstavljam dela na občini.
Zaposleni v podjetju PIA so hitri, odzivni in vedno na razpolago. Uporaba sistema ODOS je enostavna in uporabna. Delo je olajšano in poslovanje preglednejše. Uporabljamo modul Upravno poslovanje, ki je priročen in enostaven za uporabo.
S podjetjem PIA, d.o.o. smo zadovoljni, saj smo v primeru težav oz. glede iskanja kakih novih rešitev hitro obravnavani. Menim, da smo o določenih novostih ustrezno obveščeni. Sistem ODOS nam je v primerjavi s prejšnjim sistemom izredno olajšal stvari, olajšano nam je delo tako z vhodno kot z izhodno pošto, ki je veliko bolj pregledna in nam velikokrat tudi prihrani čas s tiskanjem kuvert. Menim, da je možnost elektronskega podpisovanja zelo pozitivna in dobrodošla. Z modulom Upravno poslovanje smo zadovoljni, omogoča nam boljšo preglednost in iskanje zadev. Modul Vhodno izhodna pošta nam omogoča preglednejšo pošto.
Podjetje PIA je hitro odzivno, reševanje morebitnih težav je takojšnje in učinkovito. Sistem ODOS je pregledna aplikacija, v kateri hitro najdem podatke. Delo z njim je enostavno in hitrejše. Modul Upravno poslovanje nam omogoča, da je poslovanje pregledno, enostavno in hitrejše. Ne prestavljam si več, da ne bi uporabljali ODOS sistema.
Sodelovanje s podjetjem je super. Sistem ODOS je zelo pregleden, prav tako so pregledni moduli Upravno poslovanje, Vhodno izhodna pošta in Pogodbe, ki jih uporabljamo.
Sodelovanje s podjetjem PIA je dobro. Sistem ODOS omogoča, da je poslovanje preglednejše, elektronsko podpisovanje je ok. Moduli Upravno poslovanje, Odsotnosti in Potrjevanje prejetih računov omogočajo hitro iskanje, evidentiranje in da je vse na enem mestu.
S podjetjem PIA d. o. o. smo zelo zadovoljni. ODOS dela dobro, hitro in zanesljivo. Zelo redko pride do težav v delovanju. V teh primerih pa bi predvsem pohvalila odzivnost in prijaznost sodelavcev za podporo uporabnikom. Z uvedbo sistema ODOS je iskanje dokumentov bistveno lažje, arhiv je preglednejši. Pred kratkim smo uvedli tudi elektronsko podpisovanje. Modula Upravno poslovanje Vhodno izhodna pošta delujeta enostavno, dobro, pregledno, učinkovito in sistematično.
V podjetju PIA so pravi ljudje na pravih mestih, sami strokovnjaki, odzivni,... super ekipa!! Pri nas ODOS uporabljamo 14 mesecev in smo navdušeni nad aplikacijo. Glede na predhodni sistem bi lahko samo rekel: "ni primerljivo. Zaenkrat imamo vzpostavljeno le povezavo s sistemom PISO (Realis d.o.o.), katero lahko ponovno pohvalim le v superlativih. Modul Upravno poslovanje deluje popolnoma skladno z določili oziroma zahtevami Uredbe o upravnem poslovanju in je kot takšen nepogrešljiv. Ne predstavljam si sodobnega upravnega poslovanja v občini brez modula Vhodno izhodna pošta, ki omogoča obvladovanje tako fizične kot elektronske pošte na vhodih in izhodih iz občine.
Podpora uporabnikom je dobra, hitro odzivna in prilagodljiva. ODOS je olajšal in pohitril naše delo. Naše poslovanje je naredil preglednejše, hitreje najdemo želene podatke in dokumente. Prehoda v popolni digitalni svet si brez dobrega dokumentnega programa kot je ODOS ne znamo predstavljati. Sistem nam omogoča elektronsko podpisovanje in vročanje. Moduli, ki jih uporabljamo so super, enostavni, zadostijo vsem našim potrebam, omogočajo hiter pregled in skrajšajo potek našega dela. ODOSign je zelo enostavno orodje, ki nam omogoča elektronsko podpisovanje.
Z uporabo sistema ODOS hitreje vpišem pošto v sistem, hitreje naredim novo zadevo, oddana pošta je s popisom oddanih pošiljk hitreje narejena. Prav tako mi olajša delo možnost tiskanja kuvert in povratnic kar iz sistema. Všeč mi je avtomatsko in pregledno evidentiranje povratnic. Pregled nad dokumenti se nam je z uporabo sistema ODOS zelo izboljšal.
Sistem ODOS je zelo enostaven za uporabo. Tudi v primeru, da se pojavi dvom, so na voljo zelo nazorna navodila za posamezni modul oziroma funkcionalnost. Zaposleni so izredno prijazni, ustrežljivi, odzivni in hitro odpravijo vsako nastalo težavo.
ODOS je uporabniku prijazen sistem, na voljo je tudi precej navodil in video vodičev, ki jih pogledam po potrebi.
Smo zadovoljni uporabniki sistema in prav tako odlično zadovoljni s strokovno podporo.
Če kaj ne gre, pokličemo na podporo uporabnikom in skupaj rešimo morebitne težave (tu res same pohvale celotni ekipi), za kar sem neizmerno hvaležna. Dober razvoj še naprej.
ODOS je enostaven za upravljanje, kompleksen pa kakor si ga narediš.
Brez ODOSa si poslovanja v občinski upravi ne morem več predstavljati.
Sistem ODOS je postal nepogrešljiv v delovnem procesu občine. Odkar uporabljamo modul ODOS Upravno poslovanje je poslovanje preglednejše, saj so vsi podatki, ki so potrebni za nemoteno poslovanje, zbrani na enem mestu in hitro dostopni. Sistem je prilagojen zakonodajnim zahtevam in je glede na spremembe tudi sprotno ažuriran, kar je velika prednost. Podpora uporabnikom je odlična, saj je izjemno hitra, strokovna, učinkovita in nadvse prijazna.
Z uporabo sistema ODOS smo rešili vprašanje sledljivosti in organiziranega shranjevanja dokumentacije.
S sistemom ODOS sem res zadovoljna. Poznam in uporabljam ga več kot 10 let. ODOS zelo olajša delo, uporaba je zelo enostavna, poskrbljeno je za prilagoditve zakonodaji in za redne posodobitve sistema. V primeru morebitnih težav so zaposleni zelo ažurni in strokovni. Pohvala tudi za pripravljenost sprejeti predloge morebitnih želja in izboljšav, ki jih tudi dejansko realizirajo.
Odličen sistem, dober in strokoven kader, ki vedno najde čas tudi za nasmeh.
Sistem ODOS nam omogoča digitalno poslovanje, ki je v skladu z zakonodajo. Podjetje PIA d.o.o. je strokovno in ažurno pri spremljanju zakonodaje, kar nam je zelo pomembno.
ODOS ponuja veliko preglednost zadev, enostavno spremljanje statusa zadev, hitro iskanje po vseh zadevah preko glavne pisarne in povezljivost z drugimi sistemi (npr. GIS).
Sistem ODOS uporabljam zdaj leto in pol in sem se ga zelo navadila. Se mi zdi zelo enostaven, pregleden in hiter. Moje delo je zelo olajšal enostaven vnos vhodne in izhodne pošte, pregledno shranjevanje dokumentov, hitro iskanje dokumentov in priprava izhodne pošte.
ODOS mi olajša delo in iskanje zadev. Všeč mi je tudi, da lahko v sistemu ODOS pregledno shranjujemo dokumente in pripadajoče priloge, ki jih lahko potem tudi zelo hitro najdem.
ODOS je odličen sistem, ki ga podpira strokovna ekipa, ki se ne ustraši izzivov in je vedno na razpolago za nove predloge in pomoč pri uporabi. Zaenkrat imamo le pohvale in smo zadovoljni, da smo pristopili k uporabi tega sistema.
Priznam, da sem se na samem začetku malo izogibala uporabi novega sistema. Sedaj po redni uporabi programa, sem izredno zadovoljna, ker mi zelo olajša vsakdanje delo.